본문 바로가기

인생 계획, 꿈 이야기

One of best inspirational video.....Susan Boyle

http://www.youtube.com/watch?v=VSrAJsWvEIc&feature=endscreen&NR=1

How
old are you?
47.... it is just one side of me

What is the dream?
I am trying to be a professional singer....I haven't got the chance to be

-----------------------------------------------------------------------------
There is no time late as long as you don't give up your dream
No one says forget about your dream but you in your life.
So never give up your dream until the day you leave this world to heaven.

 

꿈이 무엇인가?

언제나, 매일 잠들때마다 꿀 수 있는 것이 꿈인데....

사람들은 나이가 들었다고...자신의 꿈을 포기한다....나이가 들었다는 이유로...

나 역시...

어느 누구도 자신의 꿈을 포기하라고 이야기 하는 사람들은 없다.

단지 자기 자신이 자신의 꿈을 포기한다...

너무 늦었다, 나이 들었다는 충분한 이유로...

 

살아 숨쉬는 동안 꿈을 포기 하지 말자!

왜냐?

내 자신의 꿈이기 때문에....나의 꿈이기 때문에!